Test

LCHF

2012-11-07 | Klockan 11:30:54
Börjar på ny kula som man säger, omstart liksom. Har hållt min vikt, alltså inte gått upp något och det känns skönt :) Men nu är det dags att ta tag i 10 kg till. Började med LCHF igår och jag gått ner ett kilo, haha. Det är ju bara vatten, det är jag medveten om, men ändå!
Bara -9 kg till nudå. Tänkte uppdatera varje vecka, tisdagar, om hur det gått med viktnedgången. Tvingar mig själv att skriva här också så att jag inte ger upp!

Annars då.. Salongen går bra, har kunder varje dag och det är roligt :) Börjar bli lite trött bara, hade bara en veckas semester i somras.. Men jag, anneli, annelis mamma och elin har bokat en resa till Skiathos nästa år i augusti, så jag har iaf två veckors semester att se fram emot! Som jag längtaaar! Och i jul blir det några dagar ledigt, får se till att ladda upp ordentligt då. Jobbigt att vara orkeslös och trött HELA tiden.
 
Ett till mål jag satt upp för mig själv är att vara nykter till den 25 december! Juldagen måste man ju nästan gå ut ;) Så tills dess ska jag försöka skita i alkohol och festande. Tror det är bra för mig. Mycket konstigt som hänt de senaste gångerna jag varit ut. Och så får jag jämt världens ångest dagen efter för att jag (som vanligt) fylleringer!! Måste sluta med det, herregud..
 
Nu ska jag promenera till jobbet! Har sovmorgon idag, jobbar till 7 istället.
På återseende, jag lovar! ;)
 
 
Förecicci och eftercicci. Nu är det inte lika vinklar bla bla bla, men man ser ju i ansiktet tom, asroligt att kolla på. Här diffar det ca 12 kg. Och mer ska de blii :)