Test

Hurra för helg!

2011-05-22 | Klockan 13:50:04
Igår for jag in till stan med pappa, mamma och fille. Handlade lite på Lindex, en klänning och ett armband som fick hänga med på kvällen dårå. Sen kom Elin, Elin och Carro och hämtade mig i stan och så åkte vi och handlade ballonger, bestick, ingridienser till tårta och massa annat roligt också åkte vi till Ida och började göra iordning för hennes överraskningsfest! Det blev jättefint och väldigt lyckat!

Mot midnatt där då så vill elins pappa till söderhamn så jag, elin och jimmy for till stocka och bytte bil till oldsen och for till söderhamn! Där var det dock dött och ganska tråkigt, så jag sov typ hela tiden. Kom till hudik vid halv 4, bra där. Idag är jag trött som en idiot och ska lägga mig på gräsmattan med en bok och cocacola.

Väldigt rolig kväll allt som allt! Har saknat min Elin väääldigt mycket märkte jag. :)


Ikväll är det Zumba, eller hur stavas det?! Dom säger ju att man inte ska träna när man är bakis men konstigt nog är jag inte så dålig idag... Puh.

Ps. Skrev fel förr, mena ju babi (ali) och pippi! Ds.
Men ni får ni ju faktiskt skriva mer skitungar för har fortfarande ingen aning om hur det går med lägenhet osv!


ÅH JUST JA! Imorse fick jag ett samtal angående salongen och hon vill sälja den ändå. Nu var hon säker iaf. Haha. SÅÅ GLAD!