Test

Äntligen kommit igång!

2010-03-17 | Klockan 15:57:00
Japp, nu har vi kommit igång lite grann iallafall. Har gjort grundlayouten, har gjort en innehållsförteckning på i vilken ordning allt ska komma i tidningen osv. Nu är det pillergörat kvar, och det tänker jag pyssla med ikväll. :) För er som inte förstått det än så ska jag och hanna göra en tidning om 50-talet som vårt projektarbete! Den ska heta Back in the 50's. Och den kommer att innehålla massor av intervjuer, reportage, modebilder, modekollage, tips på hemsidor och bloggar osv. Den kommer bli grym, det är jag säker på!

Här är ett utkast på framsidan. Men jag tror att jag ska ändra lite i färgerna och ha en av våra ega modellbilder på framsidan.


Har nyss ätit en apelsin och ska snart gå till bussen som går halv fem.
Det är så satans drygt att pendla så här men som tur är så tar jag ju faktiskt studenten om inte mindre än 3 månader. Det är bara stå ut :)