Test

TA-HAND-OM-DIG-SJÄLV-KVÄLL

2010-01-21 | Klockan 18:48:51
Jojo, nu har jag legat och degat hela dagen. Deppat över att jag inte har fått någon praktik på tor-fre. Och det är en hel del man missar om man inte har praktik då. 12 veckor, tor-fre, det blir ca en månad. Åååh. Imorn ska jag ringa runt till varenda frisörsalong i hela hudiksvall. Och jag SKA ha en praktikplats.

Nu ska jag iallafall ta mig en sån där låååååååååååååååång dush, göra en inpackning på håret, ansiktsmask och smörja in mig med något gott luktande. Sen ska jag plugga, och sedan sova. Ska upp tidigt imorn och städa rummet och börja ringa runt. Nu jävarinamma.


Mitt hår har sakta men säkert gått från en askig 10:a till en guldig 7:a. Och jag älskar det. Vill aldrig mer vara vithårig, fattar inte varför jag hade det heller! Passade inte mig på en fläck. Vilken hårfärg tyckte nu jag passade bäst i? :)