Test

Lugna dagar..

2011-09-05 | Klockan 13:19:42

Nej det börjar bli tröttsamt detta, att ha 2 kunder på en dag. När jag jobbade på Hair City så tyckte jag det var suuperskönt om man hade en timmes paus nån gång ibland, bara för att det var så mycket att göra annars. Men nu sitter jag kanske 3-4 timmar om dagen, och städa kan jag inte gör heller, det tar typ en timme så är man klar. I Gävle fanns det ALLTID något att göra! Snacka skit med jobbkompisarna, torka hyllor, fylla på hyllor, diska, tvätta och vika handdukar, göra rent kammar och borstar mm. Här är det så litet och så lite grejer så man blir liksom lite rastlös. ;)

Nu är jag hemma på lunch, skönt att komma hem en stund, dagarna blir lite kortare då. Tänkte ta med datorn också så har jag något att göra när det är tomt på folk, hehe.


Hittade en skiva med Billy Talent igårkväll när jag och syrran städade, så vi dunkade den med högsta volym resten av kvällen. Så jäävla bra! Hur kan jag ha glömt bort Billy Talent?