Test

Dan före DAN med stort D!

2011-09-18 | Klockan 23:31:57

Imorgon är det min födelsedag, och inte vilken som helst, utan systemdagen! Haha. Just nu känns det inte så speciellt, men det läre kännas skitkonstigt att gå på systemet när det nu blir.. ;)

Igår firade jag, sandra och anneli min födelsedag! Vi var på 49an och käkade och jag åt världens godaste plankstek med fläskfilé och drack en god drink. Sen åkte vi till Sandra där vi förfestade lite med micke, ingalill, annsofie och tobbe. Och så blev det gossip. Satt och pratade och hade det trevligt. Sen skulle resten av gänget till hogges så sandra skjutsade hem mig och anneli till anneli.
Där låg vi och pratade tills vi somnade. Är så mysigt att ha anneli i sverige igen! :)

Idag har jag pysslat med sandras födelsedagspresent. Hoppas hon blir glad, det blir ett fint minne iallafall! Och mamma och fille har smusslat och pratat i gåtor hela dan, bara för att göra mig tokig ;) Men imorn får jag öppna presenter ;) hahah. Nu måste jag sova så att jag har energi till imorn. Ska ju jobba först.. Men jag hoppas det blir lugnt så att jag kan åka hem tidigare.
Godnatt!