Test

Bara en vanlig dag

2011-09-11 | Klockan 01:07:11

Imorse åkte jag, mamma, pappa och fille in till stan för att umgås med åsa, vince, curt, eva, linn, daniel, linus och alva. Fikade hos curt, sen gick vi ner på marknan och åkte massa karuseller och åt brända mandlar och kikade i lite tält. Kände mig som en liten flicka igen! Sen vid 8 tiden for vi hem till curt och åt tacobuffé, mums. Nu är jag hemma, har kollat lite på tv och ätit godis.
Jaa fyfan, om det hade varit så lätt att leva. Nu när jag skriver om min dag låter det ju helt normalt. Men sanningen är den att det hände så mycket mer den här dagen som jag inte kan skriva om här, inte prata med folk om. Som gjorde den här dagen till en skitdag. Har haft en stor klump i magen som bara inte försvinner. Och den kommer stanna där tills jag gör något åt min situation och till exempel flyttar långt som fan härifrån. Men det kan jag ju inte heller göra för jag har alla mina vänner här och mitt jobb. Känns som att jag flyr. Men det kanske är värt det? För min egen skull. Något måste hända snart iallafall för det här går inte längre. Den där klumpen äter upp mig inifrån.

Nej nu ska jag sluta skriva, haha. Måste bara skriva av mig ibland. Nu känns det bättre.
Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorn. Åker ganska tidigt imorn (runt 12) till hudik igen. Ska på marknan med mamma, fille, mona och verner. Och handla lite skit ;)
Godnatt!