Test

Rolig dag

2010-10-28 | Klockan 23:46:39
Idag for jag in och hade körlektion. Vi kör i stan nu och det går bra, förutom att JAG ÄR BLIND! Missar massa vägmärken och vet inte om jag kör på huvudled eller vilken hastighet det är. Puckad.se. Men annars så.. Också den jävla fyrvägskorsningen vid bion med högerregel. Blä. Meeen det går framåt! Också träffade jag Ida där idag också, vi ska träffas på Rolfs och plugga teori och käka lunch nån dag, skönt med lite sällskap :)

Jaa också vad jag och hälsade på hos Anneli! Vi bestämde oss för utgång på lördag, jag hon och sandra. Och några av sandras kompisar. Taggad!

Och nu har jag och Sandra handlat födelsedagspresent till babi också, som fyller år på tisdag :)


Jag och Sandra i Cypern!


Jag och Ali i Cypern :)

Saknar Cyyyyypern.... Saknar sommaren överhuvudtaget.