Test

Gesällen

2010-05-10 | Klockan 16:22:07

Gick rätt bra. Jag klarade alla svåra moment som jag inte trodde jag skulle klara. Så det känns skönt. Men jag kuggade mig på fri herr. En klippning som jag gjort 1000 gånger. Men det berodde på att min modell hoppade av 2 dagar innan gesällen, så jag var tvungen att ta första bästa till själva gesällprovet. Hade aldrig klippt honom förr osv.. Men men, det är en enkel klippning och när jag gjort den får jag mitt gesällbrev. :)
MEN, grattis till Hanna, Frida, Emma, Amanda & Camilla som klarade den! Är så jävla glada för er skull, som vi har kämpat för det här!

Igår efter gesällen for jag, mamma, fille, anneli och frida till birsta. Handlade skor på skopunkten, jag köpte student/bal skor! Den åkte vi till birsta city där det blev en studentklänning och balsmycken :) Ska visa allt sen! Och idag ringde jag och beställde spraytanning till både studenten och balen. Så nu är allt chirrat till bal och student, det känns skönt.

NU ska jag slöa lite till, är rätt slut sen i helgen så det var skönt att vara ledig idag.. Sen ska jag plugga. Ska ha debatt i skolan imorn om olika partier osv. Orkar inte ens tänka på det. Men livet går vidare, bara att sätta igång.