Test

Ojojoj

2009-10-30 | Klockan 13:26:36
Nu har jag inte skrivit på länge.
I onsdags var vi ut! Jag, Sandra, Sara, Mathilda, Magnus, Jimmy och några fler. Det var fullt på bockarna, vi höll inte på att komma in för att det var så mycket folk. Plus att det var kö ner till kina i flera timmar. Men in kom vi! Och roligt hade vi väl :) Haha. Förutom att jag gjorde bort mig som vanligt. Blev utkastad en gång (smet in igen), gjorde annat allmänt pinsamma grejer. Så igår hade jag lite ångest. Som inte gått över än :P
Men vafan, alla gör väl lite dumma grejer på fyllan?


Emma, Sandra, Sara, Jimmy och Magnus.


Vi körde sanning eller konsekvens.
Med såna där kortlekar.
Jag fick dricka mycket för att slippa svara på alla sjuka frågor ;)

Vi förfestade hos Matilda! (till höger på bilden). Riktigt trevligt!