Test

Klar med design

2009-12-23 | Klockan 21:33:40
Blev en dollyblond inspirerad design. Inte alls så att jag har kopierat henne,
men jag tyckte den såg så proffsig ut så jag var tvungen att försöka :)
Det dumma är att nu när jag använder hela skärmen för designen (hur ser
det ut för er? Är det krångligt med designen?) så kan jag inte ladda upp en
headerbild som är större än 1000px. Hur dåligt som helst. Men det får duga!
Byter nog snart igen ;)

Nu ska jag slå in de absolut sista julklapparna sen ska jag läsa ut den första
boken ur isfolket. Sen ska jag sova. Julafton imorn! Känns inte ett dugg.. Inte
vet jag vad fan jag ska ha på mig heller. Men en sak vet jag, jag ska ha mittbena!
Testade det för nån dag sen och diggade det. Också ska jag iväg till elin en sväng
imorn också så hon får sina julklappar :)

Hejsvejs och godnatt!

Jag och mitt gamla hår. Gillade det, men gillar det nya bättre ;) Imorn blir det massa
nya bilder, mina är slut. Hehe.