Test

Haha okej...

2012-03-08 | Klockan 22:13:09
Jag var väl lite snabb där med att säga att jag aldrig mer skulle skriva i den här bloggen, för här är jag! Det känns ändå bäst med blogg.se... Vet inte varför, är bara van det :) Enda negativa är att inte kunna mobilblogga, men äh, så viktiga saker skriver jag inte så det inte kan vänta tills jag kommer hem.

Thomas har nu flyttat ut iaf... Känns ju sådär! Blir vääldigt tomt här i lägenheten, det är ju en 3a, men jag stänger bara dörren till vardagsrummet och Thomas rum så blir det som en etta. Har inga köksmöbler dock men jag äter väl här inne i mitt rum vid skrivbordet eller nåt ;)
Ska bo här tills sista april, sen vet jag inte vart jag ska ta vägen.. Är en lägenhet på humlegården ledig, en 1a, men jag vet inte om jag är så sugen på att fortsätta bo här i ström. Å andra sidan måste jag ju no någonstans. Jaja, det löser sig alltid. Nu ska jag kolla på ett ansnitt av The vampire diaries, sen ska jag väl sova. Roligare än så blir det inte.