Test

Taste of India

2011-09-22 | Klockan 10:37:49
Jaha så var man 20 då! Känns rätt gött ändå.
Igår var jag i hudik och åt middag med Curt, försenad födelsedagsmiddag kan man säga, haha. Det blev sushi på nya restaurangen nere vid möljen, Taste of India. Och jävlars vad gott det var! Har ätit sushi en gång innan men det här slog ju alla rekort. Mums. Vi bestämde oss för att gå dit en helg och beställa in värsta grillrätten och ta en öl, kanske asiatisk, fanns mycket att välja på. :) Kul att det kommer nya restauranger till lilla Hudiksvall!



Idag vaknade jag med vääärldens huvudvärk, som är lite bättre, men imorse kände som att huve skulle sprängas. Stannar hemma idag iallafall, vet att när jag får såna här migränattacker brukar de hålla i sig hela dagen..

Imorn ska jag till min kära älskade vän Elin och hälsa på i hennes och jimmys nya lägenhet! Skäms på mig som inte varit där än, har varit så mycket på senaste tiden. Men imorn så! Och så kanske det blir lite vin, får kanske ta system-oskulden imöra då ;)

Nu ska jag försöka vila en stund, go-nånting.