Test

Movienight

2010-04-09 | Klockan 12:51:23
Vi kollade på The family man & The others.





The family man var ganska bra, inte min typ av film direkt men bra ändå.
The others däremot var riktigt bra. Jag vet inte om man kan kalla det en skräckis,
men thriller iaf. Och den är så realistisk, ingen slakt, peta ur ögon eller monster. Haha.

Efter filmerna satt vi och pratade spökhistorier (blir det inte alltid så när man sett på skräckfilm?) och blev skiträdda. Sen följde jag med elin till hudik och skjutsade hem tova, carro och eva.
Sov gott gjorde jag ändå, trots allt spökskit, kan bero på att jag och syrran numera delar rum. Hahah.


Nu ska jag väl dusha och klä på mig. Och försöka hitta på nåt som jag ska ha på mig imorn när jag ska ut med hanna och co. Kommer inte att gå så bra. Har aldrig nåt att ha på mig när jag ska ut.