Test

Stockafester..

2012-03-10 | Klockan 10:32:35
Haha, jag vet inte varför jag fortsätter gå på dom! Skitsamma, hade jätteroligt hemma hos mig innan vi drog till stocka iaf. Skrattade en hel del, har saknat att umgås med Tessa och Elin!
Så det gör vi om nån gång snart + lite vin och ost och kex kanske? ;)

BTW så har jag fått världens festaste INNEBOENDE finne under näsan. Det gör ONT!




Tjejerna <3


Hahahhaha var tvungen, håll ögonen öppna dali! ;)


Ååhhh... somnade i sängen liggandes i fotändan med datorn framför mig. Datorn låg på govet när jag vaknade och jag hade ont i nacken.. Så jag tog en kudde och fortsatte sov, trött? Ska iväg och jobba 12-16 ungefär, sen drar jag hem till stocka och blir förhoppningsvis bjuden på mat, och en soffa att mysa på, och en tv att titta på. Låter som en plan. :)