Test

Och så är det snart måndag igen...

2012-03-18 | Klockan 23:03:12
Har haft en underbar helt med Sandra! kommer sakna henne som fan nu när hon åker till Storlien igen... Men en och en halv månad går rätt fort ändå, hoppas jag..
Vi har fikat, ätit tacos, soffhängt hos thomas, varit i birsta och shoppat, ute och åkt, umgåtts med folk och haft skitkul :) Nu är det tillbaka till rutinerna igen.

Idag när vi kom hem från birsta tog jag en joggingtur på 5 km! Alltså 1 km uppvärmning och 5 km jogging, UTAN PAUS! annars brukar jag alltid gå 200-300 meter per 1 eller 1,5 km. Men nu körde jag på i 5km och det gick asbra! Tog tid dock... 40 min, alltså 8 min/km. Så nu ska jag jobba för att bli snabbare! Kör ett riktigt sprintpass imornbitti. Kuta 30 sek, vila 1 min, osv i ca 10 min med 1 km uppvärmning och 1 km avslutning. Blir nog lagomt! Nu jävlar ska jag bli snabb! :D

Sova nu, är helt död, haha. Godnatt!