Test

Godmorgon!

2012-03-09 | Klockan 10:21:55

Mitt hår var ju riktigt mörkt innan jag började ljusa upp det för nån vecka sen. Och det har tagit en hel del stryk. Så jag beställde hem cleansing balm, balsam och serum från Loreal, och det är verkligen grymt! Skillnaden känns efter en användning, så jag tror att jag kommer att få bukt med trasselhåret ändå. :)

Cleansing balm rengör som ett schampo men saknar de aktiva ämnen som gör att det löddrar, vilken minskar friktionen på håret. Och håret blir rent samtidigt som det repareras. Grymt bra produkt.







Serumet "limmar ihop" mina trasiga toppar. Inte på riktigt såklart, men håret ser friskare ut och blir inte som bomull i topparna som ett skadat hår brukar bli.


Och balsam, reparerar och gör håret glansigt, lättkammat och mjukt.


Min supertrio! Har ni väldigt skadat hår pga kemiska behandlingar som blekning och permanent, kör på! Riktigt bra produkter :)