Test

-10.5 kg

2012-03-11 | Klockan 19:32:22
Wooho, 10.5 kg minus nu! Men jag måste erkänna att det är vääldigt sällan jag varken ser eller tänker på det. Tänker att jag är lika stor som för 4 månader sedan, men det är jag ju inte! 10 kg till, sen är jag nog nöjd :)
Fille och jag var ut på en runda idag, 6 km, varav 3,5 km löpning. Sen körde vi lite styrka/cirkelträning här hemma. Så nu känns det i benen vill jag lova. Skönt!

Är fortfarande hemma i stocka, och blir bjuden på mat snart :) Lyxigt att kunna åka hem och bli lite ompysslad. Just nu är det en rövarkula i min lägenhet, dammigt och jävligt, och illa luktar det också. Imorn blir det storstädning, ska sätta upp gardiner, lägga ut mattor och sätta upp dushdraperi osv. Och hitta ett nytt ställe för Charles, just nu står han på golvet i det tomma vardagsrummet, haha.

Nä nu ska jag gå och käka! Och tagga inför en ny jobbvecka, hoppas det blir mycket kunder!


Hällarna, moränga i Stocka. Soooooooommmmmar <3