Test

Todeloo!

2011-05-17 | Klockan 17:52:41

Ska börja blogga lite nu igen så att mina kära vänner som är i Rhodos vet vad som händer här hemma. Önskar att de hade varit hemma den här sommaren, min första lediga sommar på måånga år. Men men, jag får nöja mig med ledigheten!

Nu har jag bara 7 arbetsdagar kvar, blandade känslor. Men de flesta är bra. Skönt att komma hem, starta eget osv. Men jag kommer att sakna Cecilia, Sara, Linda och Hanna.

Idag ska jag träffa hon som äger salongen i Ström, så får jag reda på hur mycket hon vill ha för den. Och går allt som det ska så startar jag upp i Augusti. ÅH så kul det hade varit! En egen frisörsalong! :D

Nu ska jag äta lite, är hemma i stocka och hälsar på :) Ska ta vara på tiden hemma nu, men jag skriver mer imorn. Och Ali & Pippi, SKRIV VARJE DAG! Jag vill veta allt! PUSS på er, saknar er!