Test

Hemma i stocka igen..

2011-05-29 | Klockan 22:04:56
Idag jobbade jag min sista dag på jobbet, det var fakiskt ganska jobbigt och sorgligt. Sa hej då till alla när jag slutat för dagen, sen när jag är påväg till bilen (mamma, pappa och fille kom och hämtade mig och alla grejer) så ramlar jag mitt på torget och voltar typ, rullar några meter och hela väskinnehållet åker ut överallt, inklusive saxarna... Då kände jag att det var nära till tårarna, urs vad jobbigt det var. Sen var vi och hämtade alla mina grejer och möbler från lägenheten, och så for vi. Nä det var skitjobbigt. Hela mitt liv de senaste 6 månaderna bara packade vi ihop och kastade bort kändes det som. Allt inom loppet av några timmar. Jag som trodde att jag skulle vara jätteglad. Men det är jag inte. Jag hoppas det känns bättre när jag har varit hemma i några dagar.

Varför jag inte har skrivit här på några dagar är för att jag har varit hos min älskade syster i sandviken de senaste dagarna. Ville njuta av tiden där så jag orkade inte sitta vid datorn bara..

Vad deppigt det blev härå, till något roligare då! Idag köpte jag mig äntligen en mobil: Samsung Galaxy 5 i5500. 999:- på ica maxi, inte illa pinkat! Den ligger på laddning nu, väntar på att den ska bli klar sen ska jag installera internet, lägga in lite musik på den osv. :)

Jag saknar Anneli och Sandra så mycket att jag vill gråta... Skulle göra vad som helst för att ha dom här hos mig just nu. Hoppas att jag kan skrapa ihop några kronor så att jag kan åka till dom och hälsa på i sommar! Snacka skit, skratta och kolla efter JC kopior. :D

Nu ska jag kolla om mobilen är färdigladdad, ta det lugnt och försöka bli glad igen. Imorn återkommer jag och hoppas att jag är på lite bättre humör.

Hejhej