Test

Gävle

2011-03-20 | Klockan 13:13:17
Hej! Long time no see. Hehe.
Ja det har hänt lite sen sist jag bloggade, igen.
Jag bor i Gävle nu och har jobbat där i lite över 3 månader, på Hair City såklart :)
Trivs jättbra. Jobbar av en provanställning på 6 månader, så vi får hoppas att jag får jobba kvar efter den. Men man vet aldrig.

På tisdag ska jag och ny tjej, som börjar imorn, på förgkurs med Matrix. Behövs verkligen, jag har aldrig jobbat med Matrix förr, så det ska bli intressant. Och roligt såklart =)Idag har jag bestämt mig för att bli nyttig igen. Men nu jävlar ska det bli ändringar.
Köper ju min egen mat nu så det är bara att handla nyttigare. Det blir förhoppningsvis lättare nu än när man bodde hemma där det fanns bullar och kakor överallt ;)

Heja på mig!
Pusskraam


Jag saknar definitivt mitt honungsblonda hår...