Test

Nyttig

2010-03-16 | Klockan 12:43:50

Igår började jag med "mitt nya liv" haha. Jag har sagt det såå många gånger förut men nu är jag riktigt jävla motiverad! Vadfan, beach 2010 och studenten och balen. Jag ska bli av med mina kilon. Hehe.
Det känns bra. Igår var jag, mamma och fille ut och gick. Sen låg jag och mamma i en timme och splattrade på golvet med olika styrkeövningar. Jag har liiiite träningsverk idag. Känns skönt att ha börjat träna igen iallafall :)

Idag pratade jag med hanna! De hade pratat om att åka runt till mig, hanna, frida och emma och några fler och hälsa på på påsklovet :) Som en roadtrip litegrann. Det är fan på tiden att jag får se hur emma och frida bor! På tre på har jag aldrig varit hemma hos dem. Det ser jag fram emot!

NU ska jag nog klä på mig ordentligt och gå ut och gå. Men först fylla på min mp3 med lite bra låtar.
Hejs