Test

GRATISBIO

2010-01-24 | Klockan 23:10:55

Jag har just beställt mitt första presentkort från GratisBio!
Och jag rekommenderar er varmt att bli medlem och börja samla
poäng. Det går alltså ut på att man samlar poäng på olika sätt,
genom gratis erbjudanden, värvar vänner, besöker hemsidor,
blir medlem på hemsidor osv. Det mesta är 100% gratis. Jag har
samlat alla mina poäng helt gratis.


Bli medlem på GratisBio - klicka på meningen!
Som ny medlem får du 50 poäng helt gratis!

Vad får man ut av sina poäng?
Massor av alternativ! Presentkort på H&M, Åhlens, Nelly, CDon och
massor av fler butiker. Man kan också lösa ut sina poäng mot biobiljetter
eller tidningsprenumerationer.

GratisBio har även tävlingar tillsammans med andra företag. Just nu kan
man vara med och tävla om ett presentkort på Nelly.com för 500 kr!

Så om ni inte är medlem i GratisBio än så rekommenderar jag er verkligen
att bli medlem! Klicka HÄR för att bli medlem. Det är helt gratis och man tjänar
mycket på det. Speciellt jag som fattig student tycker att det är riktigt bra att
man kan tjäna in presentkort gratis :)