Test

Onsdag

2010-04-07 | Klockan 19:56:12
Nu är det snart slut på lovet. JA det är det!
Och jag har inte gjort ett skit.. Ikväll vill jag hitta på nåt men ingen att hitta på nåt med!
På lördag ska jag iallafall leka med Hanna :D Hon och några fler ska ut så jag hänger på ;)
Det blir nog fan första gången jag umgås med henne på ett lov. Förutom förra sommarlovet, haha.

Idag klippte jag min klassisk herr modell Daniel för första gången. Gick superduper det.
Är så glad. En av stenarna i magen lossnade.

Jag, mamma & pappa har nyss sett New Moon. Jacob säger jag bara.
Men ikväll ska jag börja på tredje boken (för 5e gången?) så då kommer jag
att få återfall på Edward igen.
Aja, nu ska vi käka lite kvällsmat. (Frukost kl2) så det blir äggröra, bacon, korv och potatis.

Det var allt för idag, hörres!