Test

Kreativitet

2009-11-29 | Klockan 13:57:05
Imorse när jag vaknade (kl.12) sprang jag upp på en gång och satte mig och sydde på min klänning! Det är så jävla roligt att sy! Håller just nu på att sy om en gammal lång t-shirt till en snygg festklänning. Resultatet får ni se antingen ikväll eller imorn :) Ska ta mig an en annan gammal t-shirt också sedan.

För ett år sedan ungefär sydde jag jämt. Sydde om kläder och sydde nya kläder. Men någonstans tappade jag motivationen. Men för några veckor sen hittade jag världens bästa blogg! ellinorak.blogg.se. Hon håller på med hår (frisörlinjen?) och syr kläder osv. Fick så mycket inspiration av henne så att nu har jag börjat sy igen, och det känns jättebra! Kolla in bloggen, jag älskar den.

Nej nu ska jag traska upp igen och sätta mig vid symaskinen och lyssna på bra musik!
Hörs senare.